Lite allt möjligt!

Igår var vi ute och busade här på gården.. Tyra älskar att vara ute och GÅ. Hon ska gå gå gå!




Följa pappas fortspår


Vi tog en promenad till sjukhuset och på vägen dit fick vi se en damm full med änder. Det var nästan lite läskigt att gå där efter man nyss sett filmen "Fåglarna" :P


Krille prövade de läskigaste hissarna som finns..




När vi kom hem fick jag sms av Jessica och vips hade vi bokat biobiljetter till Svinalängorna kl:21:30. Gud vilken hemsk film. Bra men fruktansvärt hemsk. Kom hem vid halv 00 tiden och det var ett snöigt oväder men det gick bra. Hela Tomtebo fick strömavbrott i ungefär 2 minuter.. jätteobehagligt när man inte ser NÅGONTING. Det var ingen skillnad om man hade ögonen stängda eller inte. Jag var tvungen att söka mig till fönstren eftersom det var det enda ljus som fanns. Snön!

Idag:


Stroppan imorse. Mina gamla lackskor, soffläge, Fem myror och pilla naveln! :)


"Soa soa" säger Tyra till dockan

Idag var det ju tänkt att jag och jessica skulle till badhuset med småtjejerna men Jessica fick magsjuka imorse så det blev inget av. Jag är då pigg än så länge med tanke på att vi var på bion igårkväll.. vi får la se!

Nu ska vi ha fredagsmys!



Hejdåe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0