Ut med julen - tjohej!

Nu har jag fått bort allt som har med julen att göra.
Krilles uppgift när han kommer hem blir att bära upp alla 4 kartonger :P
Vi har en limegrön ryamatta i vardagsrummet och i julklapp fick jag gröna snygga kuddfodral av svärmor och det blev himla snyggt :)


very nice :)

Jag borde gå och lägga mig nu för imorgonbitti ska jag ju gå till vårdcenralen och få mina stygn borttagna.
Måste erkänna att det är skönt att vara själv ibland. Jag har dammtorkat varje vrå här hemma, dammsugit och moppat golven. Luktar frääääscht :)

Jag och min mami och papi var ju och såg Änglagård tidigare idag och jag tycker den var helt ok. Det gäller att ha hängt med från början om man säger så. Vem ÄR din riktiga pappa? och din pappa? och din pappa?  ja, det gällde som sagt att hänga med men eftersom jag gillar dom där filmerna så hade jag inga som helst problem att hänga med :)

Tyra har fått en hel icakasse med bäcker av vår granne ovanför. Riktigt bra småbarnsböcker måste jag säga (som kanske har läst en bok under hela mitt liv, skärpning :))


jag saknar min family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0