Jag verkar inte vara ensam...

De status-uppdateringar som just nu flödar på Facebook handlar mest om The Big 4- konserten på Ullevi ikväll! Metallica är dom som faller mig mest i smaken, de andra spelar aaaaningen för fort.

Min dag idag har känts lång. Vaknade 08 imorse till en speedad Tyra som dragit ut alla sina "fordon" ur sitt rum och kört runt hela lägenheten, plockat ur mina ljus ur lyktan på tv-bänken så det låg små högar av stearin lite överallt och hon hittade mina nagellack (hon fick tack och lov inte upp dom). Full rulle!!

Innan vi (jag och krille) klev upp frågade vi Tyra vad hon ville göra idag.
Kille - "Vad ska vi hitta på idag Tyra?" 
Tyra - "Hmmm hmm". Hon funderade verkligen högt och sa "göra middag!!!"
Krille - "Det ska ju göra senare idag. Men ska vi inte hälsa på någon?"
Tyra - "Hmm, hmmm. Hälsa på mommo och moffa. Och och och Robert, Jonte och och och Paaaatrik!"
Hon är så himla sööööt nu när hon verkligen funderar över sina svar :)

Trehjulingen säger hon stolt att hon fått av faffa Tobbe!!
Farmor får tydligen inte kallas farmor länge utan "Anniika" inte Annica utan Anniiica!

Har även jobbat idag, rea rea rea! Kom och köööp!

Igårkväll var det endast 25 grader varmt i lägenheten (puuuuuh) när vi skulle lägga oss. Något svalare nu men vi har renbäddat och det ska bli så skööönt att lägga sig, speciellt med tanken på att man är ledig imorgon :)

På onsdag kommer min vapendragare Matilda hem för en veckas bus. Vi ska då ut och äta en bit mat och ta oss några öl och surra! Blir mycket trevligt!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0