Jippi, fredag!!

Den här veckan susade ju förbi. Vi kom iosf hem från Gävle i måndagskväll men ändå.. vips är det fredag.
Idag jobbar jag 12-19 och sen cyklar jag mot Krilles kusin där det vankas kusingrillningsträff. Var ju tänkt att det skulle bli en småbarnsfri tillställning men eftersom jag inte träffat Tyra på fyra dagar så får vi nöja oss med en grillad köttbit och lite surr, utgången får dom andra stå för :) jag vill mysa med min Tyra!


Igår när jag kom hem var jag nästan död. Jag var så trött så trött så trött.
Jag somnade kl 20:00 och hade sovit som ett klubbad säl hela natten och kl 9:30 tyckte jag att det var dags att kliva upp.

Solen skiner på balkongen.
Pax att sitta där och dricka morgonkaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0