Trevlig kväll med jobbtjejerna!

Igårkväll var vi bjudna hem till cheifen. Hon hade gjort hur god mat som helst och vi hade jättetrevligt med många skratt. Catarina hade med sig sin lilla Måns som vi alla fick hålla i en stund. Man glömmer så fort hur små de verkligen är :) Halv tolv var jag hemma med lite lätt huvudvärk, var trött efter dagens jobb. Det var iaf en supertrevlig tjej. Det är så roligt att jag hamnat i ett så härligt gäng :)

Jag håller på med middagen nu, det är vaaarmt i ugnen. På tal om varmt så var det otroligt skönt på balkongen i morse.. soool, varmt och härligt!!! Vips stod det spön i backen (regnade) och åskade,  började jag städa ;).
Tyra kom hem från förskolan för två timmar sen så nu ser det inte städat ut längre, så är det.
Tyra är ledig från förskolan i en månad nu. När vi gick hem därifrån idag tömde vi hennes hylla i kapprummet för byte av extrakläder m.m.


Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0