Cykeltur!








Efter middan tog vi mysigaste cykelturen till Tavleliden och kikade på villor.
Tyra är så nöjd bakom mig på cykeln och frågar man: Går det bra? Svarar hon: mmm, det går bra! :)
Vi hittade igen våra vänners husgrund där borta på Tavleliden och precis när vi tänker ringa upp dom kommer han upp bakom oss. Kul att träffas så där spontant för det var inte igår vi sågs om man säger så.

Fredag imorgon, min ledighet har gått på tok för fort!! :S
På måndag börjar jag vikariera, inge mer praktik nu :) jag har fått en Lindex-namnskylt med MITT namn på också, nöjd!
4H-gården imorgon om allt går som planerat sen vänta in Krille, lämna volvo på service sen hem och ha fredagsmys. Lördag och söndag tillbringar vi i Ytterbodafjärden, morfar har köpt en pool till Tyra, blir skönt att kunna svalka henne i denna hetta! Jag klagar absolut inte på värmen men det är svårt för mig (som älskar att sola) att kunna ligga ute på gården och sola när man har en liten gumma att smörja in och roa. Vi kunde max vara ute en timme i eftermiddags för det rann svett om henne, men roligt hade hon ändå :) hon ska som sagt alltid: -ut och gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0