Kärleksviken


Det är hett idag!!















Jag och Tyra har haft morgonmys vid stranden "Kärleksviken" idag på morgonen. Tyra har sovit 20-07 två nätter i rad nu så hon är väldigt utvilad på morgonen och hon vill aktiveras. Imorse var jag dock väldigt trött för jag kom hem från Jessica vid midnatt och kunde inte somna utan jag läste min gamla dagbok, mycket intressant :) vet dock inte hur länge jag låg och läste men jag är inte pigg idag.
Hinkade i mig två koppar kaffe, packade matsäck och vips så satt vi på cykeln och Tyra ylade nästan av glädje :) "Roligt att åka cykel" sa hon!

Hon tyckte det var väldigt mysigt på stranden. Vi var först ensamma men sen kom det en till mamma med sina två tjejer. Dom hade badringar och lustmadrasser så Tyra blev ju aningens avis. Efter lite fotdopping och plask plask satte vi oss och cykeln och rullade vidare, vips var vi hemma på gården och gungade. Jag hade tänk gå en promenad så hon kunde vila lunch men hon somnade pladask i hallen så jag ligger på balkongen nu och solar istället.. hon ligger i sin säng och sussar!


Har lånat en jättefin klänning av Jessica som jag ska ha på bröllopet på midsommarafton!
Nu är det bara Tyras outfit som saknas.

Ne ut i solen nu!


Kommentarer
Postat av: madde

Åh va kul med bröllop! Vem ska gifta sig? Vi va bjuden på bröllop i juli men då är man ju beräknad bebis så vi fick lov att tacka nej :/ men som sagt får man se nu när bebisen kommer...

2011-06-08 @ 19:22:37
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag är nyfiken på hur en lustmadrass fungerar...

2011-06-08 @ 19:45:19
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0