Långledig

Jag är långledig till 13 juni, gud så härligt med tanke på att solen är påväg till oss i skrivande stund.
Tyra är med mig på dagarna och än så länge tycker hon att det är kul :) peppar peppar.
Vi har precis kommit hem från "kinarundan". Hon ick se många fåglar i skogen och höll sig vaken hela tiden, bra det eftersom hon nu just ätit lunch och ska vila. Hon säger NEJ men jag säger bara JO ;)






Igår var det sista dagen som praktikant. Har skrivit på anställningsbevis för vikariat och det känns så himla bra.

I tisdags var jag och Naima och blev sminkade hos Therese.
Jag hade glitter all over medan naima fick en 60 tals look :) det var riktigt kul!

Nu ska Tyra vila så jag återkommer en annan dag!


Åter igen grattis Rose på födelsedagen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0