Nydala it is!

Halv 10 igår var jag och Tyra på nydala. VI började på stranden men mötte sen upp Patrik m. familj på Ume Lagun (Krille hade jour på jobbet). Det var hur kul som helst så det kommer ske fler gånger i sommar, bara vädret tillåter ;)
Jag är så otroligt glad över det soliga vädret jag haft nu under min ledighet, för jag såg på vädret imorse att det blir regn imorgon då jag börjar jobba. Kan man ha mer tur på sin ledighet? :)
Nog om mig och vädret men Tyra var helt vild i vattnet inne på lagunen iaf. Jag var rätt trött själv igår efter att ha hållt fjorton (två) ögon på henne i vattnet, än om hon kvar runt mig hela tiden men man har som svårt att slappna av så man får gääärna vara två vakter på henne :).







Maja och Tyra håller handen! Tyra mängda trött efter 5 timmars badade!


Efter badandet åkte vi till ytterbodafjärden där vi spelade kubb och åt grillat!
Tyra har precis somnat så vi ska se filmen "life as we know it"!



Jag är så bränd på ryggen så det blir magläge i sängen inatt.. skönt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0