Hockeykväll?


Fredagkvällen är här och Krille har hockey på tv´n. Det är inte så att han spelar tvspel utan SAIK möter LHC. Jag är inte ett dugg intresserad men jag har ju mina lilla laptop i knät som jag roar mig med :)
Det är så tomt utan lillmyris. Vi ringde farmor innan middan och då fick vi se en glad Tyra äta tacos och hon fick även se oss "pappa däää" "mamma". Sötstrumpan hade pippilotter i håret och var så himla fin.

Imorgon är det lördag och jag ska putsa alla fönster. Jag ska inte sova länge än till 10 för att då gå lös med min fönsterputsapparat. Krille ska både delaut tidningar med innebandylaget och ha match och efter det åker vi mot Mjösjöby. Patrik, Sussie, Maja och molly är också där så det lär vara full fart. Tyra, Molly och Maja är ju ändå halvkusiner ;)



Jag har köpt denna kräm på apoteket. Den luktar underbart gott och är hur skön som helst.. kan rekommenderas!



Älskade unge!



Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0