Eviga torsdagsstädningen!

Idag har man jobbat 8-17. Cyklat både dit och hem och det var med livet som insats kan jag ju meddela. Med tanke på att bakdäcket är vint så höll jag bara på att vurpa EN gång, bra jobbat Ås. Det var skönt att det fortfarande var ljust ute :) bara det ger ju energi!

Då var det snart helg igen. Var tar veckorna vägen? Och eftersom det är torsdag idag och min städdag så är det bäst att ta fram Ajax-flaskan och börja torka överallt. Jag måste ha rent hem innan helgen, det bara är så. Det har alltid varit så och kommer alltid att vara. Byta sängkläder, dammsuga, moppa och bort med all plock som brukas samlas överallt. (Tyra bidrar mest till det) :)


Tyra dricker välling, oj så trött hon är när hon kommer hem från förskolan! Lillälskling!

Vi hörs en annan dag!
hej hej!


Kommentarer
Postat av: Madde

Önska ja kunde säga samma sak om Leia, men hon är lika spidad när hon kommer hem från dagis.. Som sagt har man väl fått ett yrväder uta hell... Hade nästan varit lite skönt om hon va lite trött och gosig när hon kom hem.. Men NEJ!!

2011-03-25 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0