Festligt värre

Igår var det fest hos Jessica!


Käcken, Carro, Jessica och jag!

Med några välvalda ord kan jag beskriva en lyckad förfest; dans, skratt och fotografering med självutlösare haha! Riktigt kul! Jessicas bror kom förbi, likaså hans flickvän och deras kompis. Vi fick skjuts ner till Schlagerklubben, dock i två omgångar och hur lätt var det att hitta varandra där inne när det var löninghelg = sjukt mycket folk? speciellt när Carro skriver till Jessica att vi sitter vid schlagerdansgolvet när vi i själva verket sitter vid Cover´s dansgolv. Bara där tappade vi mycket danstid. Det blev förresten ingen dans överhuvudtaget, träffade några gamla kompisar så det blev mycket prat istället.

Idag har jag varit väldigt trött, jag skyller på vinet men vi hade riktigt kul så det var det värt.
Tyra har sovit hos mormor och morfar inatt så när vi hämtade henne i eftermiddags fick vi god spenatlax med pasta till middag.
Tack mamma, det var så gott!


Tyra är förkyld IGEN så pappa Krille blir hemma med henne imorgon och på tisdag. VAB, VAB och åter VAB.

Ha en mysig söndagkväll!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0