Han tar hand om oss sjuklingar!



Krille har tagit hand om mig och Tyra i tre dagar nu. Våra förkylningar är riktigt dryga men jag känner mig aningens piggare så imorgon blir det att återgå till The Lindex. Tyra blir hemma resten av veckan. Man hör riktigt hur arg hon blir på sin hosta när den drar igång, snoret bara rinner och hon har lite svårt att sova.
Högt under huvudet hade hon inatt så det gick lite bättre men hon är så tjock i bröstet stackarn.


Mormors plättar var goda


Den skinande solen lyser på mitt balkongpynt


Bar mark på balkongen


Knapra knapra eller kanske bättre att lägga en brusis i ett glas med vatten?


Gott gott!


Jag fick klippa gummans lugg imorse. Hon satt så still så still och när jag var klar sa hon: så ja!

Nu ska jag ta mig en brustablett sen städa köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0