Jag saknar henne redan!!

Min lilla tjej ligger och sussar i sin säng i väntan på morgondagen. Då ska nämligen farmor och farfar komma och hämta henne på förskolan för att sen åka till Mjösjöby. Jag saknar henne redan men eftersom jag har sovmorgon imorgon så ägnar jag den tiden till att kramas med henne innan hon ska till förskolan. Jag och Krille åker till byn på lördag efter Krilles match. Jag ska bara säga att på lördag ska jag SOVA UT, LÄÄÄNGE! :)

Jag har fått skavsår av mina snygga skor, två blåsor på ena hälen. Inte skönt, ajaj!

När jag kom hem idag låg det ett roligt kuvert i hallen. Klassfotot från klassfesten :)


Vi syns inte så tydligt men det gör inget :P


Igår var jag och Tyra och mina föräldrar och åt middag hos min mormor. När Tyra hade ätit klart tog hon servetten och torkade munnen och händerna :) SÖTNÖT! Hon surrade på som vanligt och spexade och tjoade. Hon var som vanligt kan man säga :)

Åh klockan är 21:23.. tänk vad skönt att somna nu och sova hela natten :) jag ska testa.
Imorgon ska jag köpa den där svart vårjackan+täckbrallor till myran. Jag måste ta med det till byn på lördag för jag är sååå ivrig på att se det på henne :) hoppas storleken passar nu bara men det tror jag för hon har precis börjat komma i stl 92 och det är precis vad jag ska köpa.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0