Jag vill också!

Läste just att min vän Jessica gått runt Nydalasjön idag och jag blev så avundsjuk!!
Jag vill blir frisk så jag kan börja gå igen, helst vill jag att det ska se ut så här nästa gång jag går ner till sjön:


Varm sommarkväll!
komsi komsi sommaren!

Tyra har fått öroninflammation på höger öra, stackars lilla! Lite feber har hon också + envis hosta som kommer på nätterna och snoret som rinner.
Farmor och Jonte kom förbi i eftermiddags och Tyra fick en pusselklocka!

 

"Åtta, åtta åtta" Åtta är kul att säga!

Fredag imorgon och det blir att vara hemma och ta hand om myran. Funderar på att göra ceasarsallad till middag, det är ju så gott! Sen blir det bara att kurera sig till på söndag då jag jobbar extra! $$$




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jisses vad jag LÄNGTAR efter sommar då jag ser din nydalabild!! Jag vill ha sommar så sjukt mycket.. tror jag går sönder snart. Då ska vi promenixa runt sjön ås :)

2011-04-01 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0