Jobblördag!!

Då var arbetsdagen slut och jag kan ljuta av lite helgledighet. Medan jag jobbade var Krille och Tyra ute på gården och busade i snön i två timmar, arg blev hon tydligen när dom skulle gå in och äta lunch och vila.
När jag kom hem sprang Tyra ut ur sitt rum och sa: MAMMA!!!! HEJ!! :) ett varmt välkomnande skulle jag vilja säga.




Tyras moderna och snygga jeans hon fått av Maia!


Päron är gott


Dagens bästa artikel i vk. Tips mot torra händer :)


Att läsa tidningen är viktigt, speciellt sporten och HOCKEY!
Hockey är ett ord som är väldigt roligt att säga för tillfället ;)


Jag älskar mitt sovrum!


Oj, klockan är ju fem!!! Och här sitter jag, dums in i köket och gör middan nu Ås. Man blir ju helt tidsvild nu när det är så ljus ute!! :)


GUD vad jag önskat att Jessica inte jobbar ikväll/natt för då hade jag suttit i hennes nya supersnygga soffa och sett Mello med henne!!! ♥

Aja, hejdååå!


Kommentarer
Postat av: jessica

åh älsskde vän! det är SKIT att jag jobbar på mellofinalen, verkligen! men nästa vecka kan du få sitta i min soffa och lyssna på mellolåtar om du vill. nästan samma sak :) puss!

2011-03-13 @ 02:40:51
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: mimmi

Ja det vore ju hur häftigt som helst ifall dom fick samma födelsedag! Eller ska man hoppas på någon dag innan eller efter? Blir ju mer tårta då.. :) vi måste ses någon gång nu till våren! Så får du tipsa om saker som är bra att ha inför ankomsten och så :)

2011-03-13 @ 13:04:19
URL: http://mimmiskickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0