Magsjukan hälsar på

Igår somnade jag sååå skönt med en liten Tyra som låg tätt intill... plötsligt sätter hon sig upp och kräks ner halva mig. Upp och renbädda, tvätta av gumman, ny pyjamas och trösta liten rädd Tyra. Det kom bara mer och mer under natten men nu har hon fått behålla en flaska välling och ett digistivekex med smör på. Själv mår jag mest psyiskt illa, man gör ju det innan man drabbas. När jag ringde förskolan sa dom att dom inte lyckats bli av med magsjukan än.. helt galet! Eftersom "bara" jag och Krille drabbades för ett tag sen är det väl Tyras tur nu?!! 

Jag fyller ju år på lördag och tänkte ha kalas men nu får vi ser hur det blir med det....

Nu ska jag vädra ut bacillerna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0