Tisdagssurr...

Mina föräldrar kommer hem från Thailand imorgon så vi ska åka och hälsa på dom på kvällen.
Tyra är tillbaka på förskolan sen igår. Dom hade saknat henne, såklart! Idag hade hon gett alla föräldrar som skulle hämta sina barn varsin bok. Tyra älskar böcker. Hon sitter tydligen mycket med böcker på dagarna, det är ju bra :)
Hon härmar numera ALLA ord och då menar jag alla. Igår frågade jag vad farmor och farfars katter heter och då svarade hon: hajjy och stIna :) det låter så gulligt!!
Annars går det bara bra på Lindex. Jag går dit på morgonen och oftast har jag tur så Krille hämtar upp mig när jag slutar :). Dagarna går så himla fort. Vips är det 1:a mars och idag har det verkligen varit vår i luften :)

Innan middan idag tog vi fram kritor och papper...




och bläckpennan var intressant..


Och håret fortsätter att växa :)

I skrivande stund är Tyra nybadad och fräääsch  :) gostumpan!

Nu kommer Naima och Grim på besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0