Nu har dom kommit hem..

Jag känner mig trött den här veckan, förstår inte varför för sova får vi verkligen göra på nätterna. Tyra vaknar högst en gång/natt och då är det bara nappen som ska in i munnen men som jag sagt förut: jag har aldrig jobbat heltid förut så jag skyller väl på det :P
Idag kom ju mina föräldrar hem från thailand så direkt efter jobbet tog jag bussen och hämtar myran. Hon hade bara sovit en timme efter lunch så hon var trött hon med. Vi sprang hem, in på lillkiosken och handlade mjölk och tog bilen mot flygplatsen.

Söta skor till lilla prinsessan:






Dessa var tyvärr lite små :S



söta hårspännen


Jag har tvättat upp mig och lagt mig. Imorgon börjar jag kl 10.. skönt med sovmorgon :)
Hej dååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0