Jag är helt slut!

Imorse gick vi som sagt "kinabronrundan", sen hem och duscha och invänta Naima. Patrik och Sussi hann komma förbi på en kopp kaffe innan och det var bara trevligt. Spontant sådär, kulkul!

När jag och Naima väl var nere på stan åt vi varsin macka på Sandys, så himla gott! :)
Det var ju Kulturnatta så det var mmyycckkeett folk, överallt! Vi strosade runt och hade det gött.
Vid halv 4 gick jag till Patrik där han, Krille och Sussie väntade på skjuts till Mariehemsängarna, det skulle spelas brännboll eftersom som dom ska vara med på Brännbollyran nästa helg. Jag och Tyra får bo själva här hemma då då, blir nog lugnast så :) 
Tyra var då hur nöjd som helst över att få springa runt där och kasta boll.. till en viss del.. hon var såå trött när vi kom hem. Krille har precis fått henne att somna i sin säng, det tog la en timme? :)

Måste bara få säga att jag är så stolt över vår lilla tjej som pratar så mycket! Det är så roligt!

Igår när jag skulle lägga henne för kvällen sa jag att: nu sover ju din nalle, titta! Då fyllde hon i: i sitt lugna bo! (björnen sover sången). Jag blev nästan i chocktillstånd för den sången har då inte jag sjungit för henne. Imorse rappade hon nästan en mening ur " I ett hus i skogens slut"-låten, jag och Krille gapskrattade rakt ut haha!
Imse vimse spindel, lilla snigel och Tänk om man hade en gullig liten apa är sånger hon också kan.

Jag är helt slut efter den här flängiga dagen. Tråkigt att man ska vara så trött när man väl är ledig...

Imorgon har vi nya grejer på schemat, ingen vila ingen ro :)

Ha en mysig lördagkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0