Kvällspromenad!

Ikväll tog jag en 1½ timmes promenad.
Dels vid Nydalasjön men även en sväng runt Ålidhem för att få extra steg :)







Efter jobbet idag mötte Krille och Tyra upp mig på Maxi där vi handlade. Kändes bra att ha göra bort det då istället för vid 19 tiden då myran lägger sig för kvällen. Hon är sååå trött när hon kommer hem och hon ska helst bli buren och ha nappen. Hon har ju långa dagar på förskolan, 07-16:30, så inte undra på att hon är trött.


Torsdag imorgon och jag jobbar kväll vilket innebär att jag och myran får sovmorgon = morgonmys!

Nu ska jag ta och tina upp lite i badet... var småkallt ute ikväll än om solen visade sig :)

Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: jessica

Duktig du e! Jag har utökat mina promenader med lite running. idag blev det 5 km spring. Heja Heja!

2011-05-06 @ 21:38:58
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0