Valborg 2011 "Här är luckan"

Igår var det valborgsmässoafton och jag tillbringade kvällen med Jessica. Några öl och snacks hos henne sen ner på Scharinska. Det var tänkt att vi skulle på Krogen Krogen, vi stod ju på listan t.o.m, men vi var inte så peppade på det så vi gick ner till stan. Mycket folk och fest överallt!

Trodde man skulle träffa några rockerspolers på Scharren men inte en enda, JO Lars Janzén.. EN??! Vars var alla igår, hemmafest var det nog som gällde igår. vid 01 var det dags att åka hem. Nattbussen gick halv 02 så vi ringde Jessicas bror och hans tjej var ute och körde så hon plockade upp oss och vi åkte till macken Öst på stan för att tanka. Madde (johans tjej dårå) var inte säker på vilken sida tanklocket var på så jag öppnade min dörr och skrek; HÄR ÄR LUCKAN!! Jag hade ju kunnat säga tyst att: den är på den här sidan, men jag skrek typ och glad lät jag, det måste ha varit ölen :) Haha! Kan säga att vi fick några blickar på oss+dom tänkte nog att dom har inte tankat förut. Vi grät av skratt resten av vägen hem. Det var så KUL!

Idag gick jag, Krille, Tyra, Jessica och Maia ner på stan. Vi åt pizzabuffé på Rhodos hos den trevlige Steve Galloway. Maia och Tyra fick varsin Hello Bitty plånbok. Vi stod såklart på rådhustorget och kike på demonstrationståget och lyssnade på talare också.
Tyra fick åka buss för första gången idag. Snacka om att hon blev besviken när vi klev av :) "åka bussen"!!!!

Så kan det gå..
jag är så trött så jag skulle kunna somna men jag ska allt ta mig ett söndagsbad.

Hoppas ni hade en trevlig valborgshelg :)


Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHA!! Jag skrattar så jag gråter här vid min dator. Kvällen var klockren och du avslutade den fenomenalt med HÄR ÄR LUCKAN!! Tack för att du finns och förgyllde min valborg. Kram!

2011-05-01 @ 21:55:16
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0