Dags att börja julpynta väl?

Minus sex grader idag, det syns och känns!
Jag och Tyra är lediga idag, och imorgon, och idag ska vi gå en promenad till apoteket och köpa salva mot min vagel i ögat. Så går det när man inte tvättar bort festsminket när man kommer hem från krogen. Jag har 1½ öga.

Efter att Tya föhoppningsvis har vilat ett tag ska vi hämta julkartongerna uppe i på vinden och göra jul här i lägenheten, som jag har längtat. Allting blir så mycket mysigare och lite snö på det så är man i stämning.


Åh i helgen hade vi personalfest, så himla härliga tjejer jag jobbar med. Synd att inte alla kunde följa med ut på krogen och skaka rumpan men det kommer väl fler tillfällen. Chefen hade bjudit hem oss på buffé och hur gott var inte det då? :)


Ne om jag skulle ta och starta den här dagen. Har fått lite klagomål över mina dåliga uppdateringar här så idag ska det fotas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0