En tjej som inte ville sova, MEN...

Tyra var omöjlig att lägga igårkväll. Hon ville INTE sova, inte ens i sin nya säng men vid 22 (galet, jag vet) somnade hon brevid mig i min säng, jag bar över henne till sin säng och hon sov hela natten fram till kl 08 imorse. Tyra är ju som en mask när hon sover men jag upplever att hon behövt mer plats när hon sover så spjälsängen åkte ut i rättan tid. Hon låg tvärs över sängen imorse när jag kom in till henne så nog behöver hon plats alltid :)

Vi har just nu morgonmys i soffan och våra täcken blir kojor.


Skulle egentligen vara ledig idag men hoppar in extra några timmar senare idag $$$


Kollegorna på mitt jobb ska få något barnsligt gott att sätta tänderna i idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0