Ut med spjälsängen och in med storsängen!

Idag har både jag och Krille jobbat så Tyra har fått mysa med mina föräldrar. När klockan började närma sig 16 (då jag slutade) kom lilla Tyra och och sa: HEJ MAMMA med vääärldens leénde :) kunden jag tog betald av kunde inte hålla sig från att le och sa: ja ni var ju inte alls lika ;)
Vi åkte iaf hem till Tomtebo och gjorde middag. Krille rullade in lagom till maten var klar och det varå gott. Karré, potatisgratäng och mango-tomat sallad.
Tyra fick följa med mormor och morfar hem, hon strekjade inte någe utan sa bara hejdå och ställde sig vid hissen och väntade på att de skulle fara. Väldigt lättsamt :)

Nu till rubriken:
Vi har haft en extra säng uppe på vinden sen vi flyttade in och den har nu blivit Tyras "stortjej-säng" :) blir spännande att se hur lång morgondagens läggning tar. Hon lär ju tycka det är mänga kul att kliva ur den, men men man måste ju börja någonstans. Jag antar att det blir vi som får somna med henne där varje kväll men ack så mysigt det kan vara ändå!
Hon ska få fina textiler m.m. till sängen i julklapp så det kommer bli jättemysigt!

Nu: så mycket bättre!

Ha en mysig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0