Inte som jag trodde!

Hej!

Imorse klockan 07:00 var det inventering på jobbet. Jag skulle egentligen börja kl 13, vilket även kroppen hade ställt in sig på, men jag var snäll och bytte pass med min kollega som behövde sova efter en 14 timmars bussresa hem från Olso. Jag var määängda trött imorse när klockan ringde kl 05:20 men ack så skönt när klockan blev 13 då jag gick hem. Ni läste rätt, jag gick hem! Jag har varit så dålig på att promenera på sistone. Jag hade ju turen att ha bilen i två veckor och tänkte att det kommer ju ta minst en timme att gå hem men 40 minuter tog det. Jag som trodde att konditionen jag hade var helt borta. Ack så fel jag hade! :)


Tyra har varit helt fantastiskt de senaste dagarna (det är hon såklart varje dag). Men hon har ätit BRA och sovit HELA nätterna utan att vakna. Det är ju så mysigt att få gå in till henne på morgonen och väcka henne, speciellt när hon har ett leende på läpparna :)


Vad är det på tv nu då?
Tisdag klockan 20.
Outsiders på femman!

Hejdå!

(Bilder kommer när jag laddat kameran :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0