Lördagsfilm med Jonas och ledig söndag!

Igårkväll hade vi lördagsmys i våran soffa, Jonte gjorde oss sällskap och vi såg filmen L.A Gigalo med Ashton Kutcher i huvudrollen, han är ju bara för snygg :)
Idag är det söndag och jag är ledig.
Jag känner mig mycket utvilad, beror mest på att Tyra sov mellan 19-05 utan att vakna :)
Krille fick åka på "utryckning" imorse men var hemma redan efter tre timmar. På dom timmarna hann jag dammsuga, moppa alla golv och damma mattor på balkongen. Vita ryamattan var dock lite för tung för jag tappade nämligen den ner på gräsmattan, så den fick jag allt gå och hämta.

Tyra och Krille vilar nu men vi ska åka till gammelmormor om en stund, sen blir det middag på Brogatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0