Snabbvisit i Skellefteå och övernattning i Granö!

Igår hade Krille match i Ske-å så jag Tyra och Jessica passade på att hänga på
och det hur shoppingutbudet såg ut.
Vi åkte en "stooooor buss" (enligt Tyra) och hon var ju hur lycklig som helst och
 dessutom vaken hela vägen dit OCH hem :)


Galet spännande ju!


Korv-lunch!


Kan ju säga att det INGET till mig utan tre t-shits till Krille och tuffa stövlar till Tyra.



Vår shopping varade inte så länge utan vi hann se slutet på matchen som slutade 8-8.



Efter matchen åt vi hamburgare, åh jag som väntat hela dagen :)
När vi väl kom tillbaka till Umeå hoppade vi in i bilen och körde mot Granö och Patrik och Sussie.
Där höll det på att kaklas i köket.


Ett smakprov :)


Tyras "plast"-kusiner var dock hos sin pappa men dom hade iaf många roliga leksaker och för att inte tala om trappen till övervåningen. Gissa hur många gånger jag har sagt "håll i räcket, var försiktig"?
Jag tror hjärtat mest suttit i halsgropen men hon lyckades busa där utan att det slutat med gråt.


Patrik och Sussie har ju skaffat en så söööt kisseunge, Alfons :)
Här ser det dock ut som hon viker honom dubbel men han levde då när vi for därifrån :)



Man får tacka för god mat och en trevlig helg!
Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0