Varmare kläder!

Jag och Tyra var nyss på vinden och hämtade ner min vinterjacka. Tyras Didrikson overall hängde där också men min första tanke när jag såg den var att den kommer hon ALDRIG i nu, men vi prövade den och den satt ju perfekt och Tyra sa: det här blir ju bra! haha. Hon hade även en röd Everest dunjacka där och den passade också.

Tyra är så duktig på pottan nu. Hon har bara trosor på sig hemma och känner av "båda" signalerna. Visst händer det väl olyckor men väldigt sällan. Igår sa hon t.ex till förskolefröken att: Jag ska inte ha någon blöja. Var tvungen att förklara för dom att vi pottränar för fullt hemma så imorgon ska jag ta med några par trosor till förskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0