Det går bara bra!

Tisdag idag och andra dagen Krille är borta men det går då bara bra för mig och Tyra. Jag får sova på nätterna och vi har mat på bordet, jobbar inte allt för långa dagar så jag kan både hämta och lämna henne på förskolan (förutom två dagar då). 

Efter jobbet idag åkte jag till Barnens Hus och köpte ett nytt regnskydd till nya vagnen, så presentkortet Tyra fick i presentkortet kom väl till pass. Regnskydd, myggnät och fönster i ett :) 3 in 1 liksom. Hon fick även ett Duplo-flygplan, hon tyckte det var hur kul som helst! Hon lekte sig så trött så trött så nu sover hon sött i sin säng.

När jag gjorde middan idag fick jag minsann höra Tyra: Sluta tramsa och flamsa nu mamma!
Haha vad fick hon det ifrån? Hon börjar bli en riktig buse faktiskt!


Vad gjorde jag alldeles nyss då?



Vad är detta?


Äppelmuffins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0