Höstpromenad













Jag och Tyra har bott hos mina föräldrar i helgen. Det blev jobb för mig i lördags medan de andra åkte till stugan och gjorde höstfint. Meeen idag var jag ledig och vi gick en promenad, det är så fina färger ute nu. Vi gick runt  några affärer också och jag hittade ett par skor jag blev kär i men storleken var såklart slut men jag ska kolla om dom finns på Strömpilen (DinSko).

En vecka utan Krille har nu gått och en vecka kvar.. eller fem dagar, på fredag hämtar jag honom på flyget efter jag jobbat. Idag hade han shoppat kläder till Tyra, blir vääääldigt kul att se vad det är för något :)


NU ska jag se tv!
Jag är ledig imorgon också, vad härligt :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0