Lindrigt!

Det var så lätt att lägga lilla myran ikväll. Klockan 19 började hennes ögon bli aningens mindre och jag gjorde välling, drog ner rullgarinen och bäddade ner henne i sin säng. Jag släkte lampan och gick ut från hennes rum, hörde henne nynna sig själv till sömns + att hon sa gonatt! Så lindrigt jämfört med förut då man skulle ligga bredvid henne tills hon somnat.


Jag vet att jag är tråkig som lägger ut bilder på Tyra när hon var liten bebis men jag kan inte låta bli.
 Jag vill bara backa tiden när jag ser den här bilden.


Imorgon är det freeeedag, underbara dag!
Gonatt


Kommentarer
Postat av: madde

Dags att skaffa sig en till ser jag ;) Bebis myser rätt mycket jag :P

2011-09-02 @ 19:11:59
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0