Min och Tyras lediga dag!

Tjabba, tjena hallå!

Vaknade pigga klockan 07 imorse, åt frukost och hade morgonmys i soffan. Tog bussen ner till morfar. Där fick vi pannkaka till lunch, min bror gjorde oss även sällskap. Vi traskade till Stadium där i köpte skor och regnkläder (tack pappa)!


Tyra sov så skönt i sin vagn medan vi traskade runt en stund sen gick i hem, kaffesuget började sakta göra sig påmint. När Tyra väl vaknade ville hon att vi skulle rita STORA och små saker tills hon blev less, sen ville hon titta på trafiken på E4:an istället. "AAAAmbuulansen, titta STOOOOR lastbil som Patrik kör, brandbiiiiilen och polisen!"
Jag kom precis hem från bio´n med mamma och pappa, Jägarna 2. Jag tycker den var bra!

Torsdag imorgon = städdag!

Hej på´re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0