Neeej!

Ett stort bekymmer nu är att Krille drabbats av magsjukan. Jag har klarat mig hittills men nu vette sjutton! Vi får vänta och se, känns INTE kul för det är min jobbhelg nu. Måå jag klara mig!
Tyra är då hur pigg som helst nu. Jag frågade henne på skoj idag om hon låg helt utslagen i magsjuka igår och hon svarade: gjorde jag? jaha! Haha, hon är för rolig!



Gick igenom "lite" bilder på datorn nyss och hittade den här bilden på Tyra:


Jag har ej klippt av hennes långa hår utan det finner sig under nattlinnet, men visst ser hon stor ut? :)


Så här långt är det nu!


Nu ska jag se Biggest Loser. Det är häftigt att se såna förändringar på deltagarna.
Om jag själv tänker tillbaka så var det ju ett år sen jag började praktiken på Lindex och när jag idag står på vågen visar den exakt 10 kilo mindre än för ett år sen.
Häftigt!


Jag hoppas innerligt att jag slipper magsjukan för då tar jag och Tyra promenaden till Tavleliden igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0